Poznaj Smak Gruzji   |  Made in Qvevri

 

Poznaj Smak Gruzji to marka stworzona dla NWA (Georgian National Wine Agency), której celem jest promocja gruzińskiego wina i wiążącej się z nim kultury. Razem z nową identyfikacją Poznaj Smak Gruzji powstał logotyp submarki Made in Qvevri – platformy komunikacji stworzonej dla importerów.

 

Gruzja to coś więcej niż tylko państwo, to styl życia! Zapierające dech w piersiach widoki, wspaniała kuchnia, bogata tradycja, To dzięki temu powstające w Gruzji wino ma unikatowy, niezapomniany smak.

 

Kiedy zostaliśmy poproszeni o stworzenie dla Poznaj Smak Gruzji nowego wizerunku, chcieliśmy aby oddawał wartości, które intuicyjnie identyfikowaliśmy z Gruzją i gruzińskim winem; pełnię, obfitość i zmysłowość.

poznaj-smak-gruzji-gif
poznajsmakgruzji-winnica

W procesie dojrzewania gruzińskiego wina wykorzystywane są drewniane beczki lub Qvevri; tradycyjne gliniane dzbany, zakopywanie w ziemi. Naszą bezpośrednią inspiracją był odcisk kieliszka wina – ślad pozostawiony przez człowieka.

 

Nie perfekcyjna, drżąca linia również przenosi pierwiastek ludzki i podkreśla kraftowy charakter wina grużińskiego.

poznajsmakgruzji-gliniane
poznajsmakgruzji-face

Poznaj Smak Gruzji, Made in Qvevri

 

Zakres prac: projekt identyfikacji, logotypy dla marki i submarki, opakowania, materiały reklamowe, ilustracja, czołówka do filmu

Art direction & design: Aleksandra Słowińska, Kinga Trzepla, Agnieszka Kozioł

Prowadzący ze strony Klienta: Marcin Świątkowski – Malinova

Sesja zdjęciowa materiałów firmowych: stereoplan