sTrawa

 


 

 

Kontekst projektu: Wegańska dieta coraz bardziej zyskuje na popularności. W Niepołomicach, dwie energiczne zwolenniczki weganizmu, postanowiły stworzyć miejsce gdzie będą mogły gotować i szerzyć wiedzę o kuchni pełnej aromatów, smaków i zapachów. Kuchni wszystkim wartościowej i zdrowej.

 

Wyzwanie: W Niepołomicach istnieje już prężna grupa wegan. Wyzwaniem było jednak dotarcie do szerszej grupy odbiorców którzy chcieliby żyć zdrowo i spokojnie, dbać o siebie i najbliższych, jednak są mocno przywiązani do tradycyjnej polskiej kuchni a nowości kulinarne traktują dość nieufnie.

Zostaliśmy poproszeni o nadanie nazwy nowej marce oraz stworzenie dla niej języka wizualnego.

 

 

Kreacja: Wynikiem tego myślenia jest nazwa restauracji „sTrawa” zawiera w sobie twist oparty o skojarzenie z polskim tradycyjnym jadłospisem bazującym jednak na wyłącznie roślinnych składnikach. Nazwa oddaje sedno kuchni jakiej można skosztować w restauracji. Forma logotypu gra z powszechnym skojarzeniem na temat ciężkiej staropolskiej „strawy”. Jest prosty i lekki – oparty na „smacznie” wykreślonej  literze szeryfowej.

Zakres realizacji:

  • warsztaty strategiczne
  • naming, logotyp
  • elementy identyfikacji wizualnej