sTrawa
Kontekst projektu: Wegańska dieta coraz bardziej zyskuje na popularności. W Niepołomicach, dwie energiczne zwolenniczki weganizmu, postanowiły stworzyć miejsce gdzie będą mogły gotować i szerzyć wiedzę o kuchni pełnej aromatów, smaków i zapachów. Kuchni wszystkim wartościowej i zdrowej.
Wyzwanie: W Niepołomicach istnieje już prężna grupa wegan. Wyzwaniem było jednak dotarcie do szerszej grupy odbiorców którzy chcieliby żyć zdrowo i spokojnie, dbać o siebie i najbliższych, jednak są mocno przywiązani do tradycyjnej polskiej kuchni a nowości kulinarne traktują dość nieufnie.
Zostaliśmy poproszeni o nadanie nazwy nowej marce oraz stworzenie dla niej języka wizualnego.
Kreacja: Wynikiem tego myślenia jest nazwa restauracji „sTrawa” zawiera w sobie twist oparty o skojarzenie z polskim tradycyjnym jadłospisem bazującym jednak na wyłącznie roślinnych składnikach. Nazwa oddaje sedno kuchni jakiej można skosztować w restauracji. Forma logotypu gra z powszechnym skojarzeniem na temat ciężkiej staropolskiej „strawy”. Jest prosty i lekki – oparty na „smacznie” wykreślonej literze szeryfowej.
Zakres realizacji:
- warsztaty strategiczne
- naming, logotyp
- elementy identyfikacji wizualnej