r.oddity

 


 

Kontekst projektu: Spotkanie z założycielkami marki R.Oddity, które połączone pasją do tworzenia postanowiły wypuścić w świat pierwszą autorską kolekcję skórzanych torebek było dla nas niezwykle wartościowe. Praca z klientkami, które bardzo świadomie i kreatywnie myślą o swoich działaniach, mając na uwadze również zrównoważoną produkcję i działających w zgodzie z własnym sumieniem, dała nam niezwykłą przyjemność i dużo inspiracji. Torebki marki R.Oddity charakteryzuje minimalistyczny ale ponadczasowy i nieoczywisty design. 

 

Wyzwanie: Stanęliśmy przed wyzwaniem znalezienia języka wizualnego oraz strategii komunikacji  dla nowej marki, która dynamicznie wchodzi na bardzo nasycony i różnorodny rynek mody. Podczas naszych rozmów briefingowych dużą uwagę poświęciliśmy badaniu jak pojmowana w dzisiejszych czasach jest kobiecość, jak objawia się  jej wielowymiarowość i nieoczywistość oraz na czym polega współczesne podejście do kwestii etycznych mody.

 

 

 

Kreacja: Hasło „find your R.Oddity” będące wynikiem naszych długich wspólnych rozmów i analiz odnosi się do przyjemności z odnajdywania swojej niepowtarzalnej kobiecej wrażliwości we własnym wnętrzu. Litera w logotypie została opracowana i wykreślona od podstaw i swoim wyrazem otwiera przed odbiorcą pociągający świat marki. Marki, która nie tylko produkuje i sprzedaje wartościowe produkty ale w inspirujący sposób mówi o odmienności kobiecej osobowości, jej sile i wielkim potencjale twórczym.

Zakres realizacji:

  • warsztaty strategiczne
  • opracowanie claimu marki
  • projekt logotypu i elementów identyfikacji wizualnej

Współpraca:

Prezentowane fotografie dzięki uprzejmości R.Oddity.

 

Film reklamowy: linoskoczek