
PS RELATIONS
Kontekst projektu: Agencja prowadzona przez dynamiczną i pełną energii właścicielkę zgłosiła się do nas z prośbą o redesign identyfikacji. PS Relations od roku 2021 swoją ofertę mocno opiera o kreowanie wartościowego content marketingu. Prace nad zmianą wizerunku rozpoczęliśmy od solidnego przeanalizowania strategii marki.
Wyzwanie: Odbiorcy marki to w większości duże agencje reklamowe szukające przedłużenia swojego teamu o kompetentne osoby, kreujące skuteczny marketingowo content. Klienci PS Relations szukają partnera na którym mogą polegać, powierzyć mu zadania specjalne i mieć pewność że będą one realizowane zgodnie ze sztuką i pomogą osiągnąć marketingowy cel.


Kreacja: Relacje, które występują w nazwie marki pojmowaliśmy jako wartościowe więzi oparte na zaufaniu i profesjonalnym celnym wykonywaniu zadań. Analogię do pozytywnych emocji oraz niezawodnej współpracy znaleźliśmy w sporcie. Podczas odbijania piłeczki tenisowej dobre przygotowanie, sprawne działanie i celność ruchów ma ogromne znaczenie. W oparciu o takie wartości budują się również trwałe relacje biznesowe. Logotyp oraz identyfikacja PS Relations zbudowana z dynamicznych układów kolorowych piłek oddaje charakter pozytywnego zamieszania. Minimalizm i precyzja w opracowaniu logotypu kierują odbiorcę ku poczuciu profesjonalizmu działań marki.











Zakres realizacji:
warsztaty strategiczne,
projekt logotypu,
projekt elementów identyfikacji wizualnej
