Poznaj Smak Gruzji   |  Made in Qvevri

 

Poznaj Smak Gruzji to marka stworzona dla NWA (Georgian National Wine Agency), której celem jest promocja gruzińskiego wina i wiążącej się z nim kultury. Razem z nową identyfikacją Poznaj Smak Gruzji powstał logotyp submarki Made in Qvevri – platformy komunikacji stworzonej dla importerów.

 

Gruzja to coś więcej niż tylko państwo, to styl życia! Zapierające dech w piersiach widoki, wspaniała kuchnia, bogata tradycja, To dzięki temu powstające w Gruzji wino ma unikatowy, niezapomniany smak.

 

 

poznaj-smak-gruzji-gif
poznajsmakgruzji-winnica

 

Zostaliśmy poproszeni o stworzenie dla Poznaj Smak Gruzji nowego wizerunku. Chcieliśmy aby oddawał wartości, które podczas warsztatów kreatywnych nakreśliliśmy jako te kojarzne z Gruzją i gruzińskim winem; pełnię, obfitość i zmysłowość.

W procesie dojrzewania gruzińskiego wina wykorzystywane są drewniane beczki lub Qvevri; tradycyjne gliniane dzbany, zakopywanie w ziemi. Naszą bezpośrednią inspiracją był odcisk kieliszka wina – ślad pozostawiony przez człowieka.

 

Nie perfekcyjna, drżąca linia również przenosi pierwiastek ludzki i podkreśla kraftowy charakter wina grużińskiego.

poznajsmakgruzji-gliniane

 

Zakres prac:

  • – projekt logotypu marki „Poznaj Smak Gruzji”
  • – projekt logotypu submarki „Made in Qvevri”
  • – projekt identyfikacji wizualnej
  • -projekt papeterii firmowej
  • – projekt akcydensów
  • – projekt nadruków na gadżety reklamowe, flagi, leżaki
  • – projekt reklamy internetowej, animowanych banerów
  • – projekt grafiki do mediów społecznościowych
  • – projekt i animacja czołówki do serialu dokumentalnego

 

 

 

 

 

psg-flagi