Poznaj Smak Gruzji | Made in Qvevri
Poznaj Smak Gruzji to marka stworzona dla NWA (Georgian National Wine Agency), której celem jest promocja gruzińskiego wina i wiążącej się z nim kultury. Razem z nową identyfikacją Poznaj Smak Gruzji powstał logotyp submarki Made in Qvevri – platformy komunikacji stworzonej dla importerów.
Gruzja to coś więcej niż tylko państwo, to styl życia! Zapierające dech w piersiach widoki, wspaniała kuchnia, bogata tradycja, To dzięki temu powstające w Gruzji wino ma unikatowy, niezapomniany smak.
Zostaliśmy poproszeni o stworzenie dla Poznaj Smak Gruzji nowego wizerunku. Chcieliśmy aby oddawał wartości, które podczas warsztatów kreatywnych nakreśliliśmy jako te kojarzne z Gruzją i gruzińskim winem; pełnię, obfitość i zmysłowość.
W procesie dojrzewania gruzińskiego wina wykorzystywane są drewniane beczki lub Qvevri; tradycyjne gliniane dzbany, zakopywanie w ziemi. Naszą bezpośrednią inspiracją był odcisk kieliszka wina – ślad pozostawiony przez człowieka.
Nie perfekcyjna, drżąca linia również przenosi pierwiastek ludzki i podkreśla kraftowy charakter wina grużińskiego.
Zakres prac:
- – projekt logotypu marki „Poznaj Smak Gruzji”
- – projekt logotypu submarki „Made in Qvevri”
- – projekt identyfikacji wizualnej
- -projekt papeterii firmowej
- – projekt akcydensów
- – projekt nadruków na gadżety reklamowe, flagi, leżaki
- – projekt reklamy internetowej, animowanych banerów
- – projekt grafiki do mediów społecznościowych
- – projekt i animacja czołówki do serialu dokumentalnego