
Paradoksy Negocjacji
Kontekst projektu: Świat negocjacji jest pełen paradoksów dlatego publikacja ta nie jest typową książką o negocjacjach. To raczej przewodnik dla ciekawych świata podróżników, a nie turystów wybierających wakacje all inclusive.
Wieloletnia praktyka Autora – Witolda Rychłowskiego daje czytelnikowi nie tylko pewność, ze ma w ręku mądrą i profesjonalną książkę, ale przede wszystkim gwarancję, że otrzyma oryginalne, inspirujące źródło, z którego może czerpać, uczestnicząc w procesie tworzenia kultury komunikacji i biznesu.
Wyzwanie: Studio zostało poproszone o opracowanie layoutu ilustracji i skład podręcznika/zeszytu ćwiczeń. Przedstawienie tematyki negocjacji w zderzeniu z inspiracjami czerpanymi z filozofii wschodnich zostało postawione za główne zadanie do wizualizacji.




Kreacja: Postawiliśmy na ilustracje opartą na nieoczywistych abstrakcyjnych formach. W niebanalnych ale minimalistycznych układach oddane zostały pułapki i tytułowe „paradoksy” sztuki prowadzenia konwersacji. Ascetyczny charakter książki odpowiada charakterystycznej dla tradycyjnych wschodnich kultur estetyce. Tematykę komunikacji w biznesie reprezentuje w projekcie mocny niebieski kolor.
Zakres realizacji:
- projekt lay-outu książki
- projekt okładki, opracowanie schematów
- ikonografii i ilustracji
- skład podręcznika
- przygotowanie do druku

