
Stereoplan
Aleksandra Słowińska
Kinga Trzepla
Jesteśmy studiem kreatywnym z Krakowa. Specjalizujemy się w tworzeniu identyfikacji wizualnych, brandingu oraz grafiki użytkowej.
Działamy na rynku od ponad 8 lat.
Unikalne rozwiązania wizualne są dla nas równie ważne co stojąca za nimi strategia komunikacji. Poszukujemy interesujących, komunikujących emocje rozwiązań projektowych, opartych na wyrazistym koncepcie. Podczas realizacji zleceń czuwamy nad każdym etapem procesu; od koncepcji aż po wdrożenie.
Nasze kompetencje:
Strategia
analiza kontekstu i doradztwo
warsztaty briefingowe, warsztaty strategiczne
Identyfikacja
logo / redesign logo / standaryzacja logo / księga znaku
projektowanie/redesign identyfikacji wizualnej / brand manual
system informacji i oznaczeń w obrębie identyfikacji
opakowania
projektowanie materiałów reklamowych/informacyjnych / nadzór produkcji
oprawa wizerunkowa wydarzeń
systemy oznakowania przestrzeni / system informacji wizualnej dla budynków
projektowanie graficzne w przestrzeni
Webdesign
strony internetowe (UX / UI)
interfejsy aplikacji
landing page
reklama internetowa
banery animowane
Ilustracje
Ilustracje reklamowe, animowane, infografiki, storyboardy
Publikacje
projektowanie layoutu, skład, projekty okładek
projektowanie książek, magazynów, katalogów reklamowych
Outsoursing usług graficznych
stała obsługa w zakresie projektowania graficznego
Przez 10 lat działalności stworzyliśmy nasz własny styl pracy. Oferujemy nasze doświadczenie, indywidualne podejście, skupienie na każdym etapie procesu projektowego.

Strategia
Określamy wartości i emocje, które chcemy przekazać i szukamy wyrazistego pomysłu by to zrobić. Planujemy strategię komunikacji. Chcemy aby przekaz był spójny i wiarygodny.
Kreacja
Opowiadamy o wartościach językiem wizualnym. Barwa, kompozycja, forma, stylistyka, typografia są nośnikami informacji. Wierzymy, że inspiracje znajdują się we wszystkim czego doświadczamy. Szukamy nowych połączeń między nimi.

Analiza
Chcemy dowiedzieć się jak najwięcej o Twojej marce. Jaki ma potencjał, cele, jaki jest jej kontekst i specyfika branży? Do kogo chcemy dotrzeć z naszym komunikatem? Rozmawiamy, wypytujemy, organizujemy spotkania briefingowe, robimy research i burzę mózgów. Poznanie jest początkiem procesu.
Wdrożenie
Czuwamy nad naszymi projektami także na etapie wdrożenia. Pilnujemy najdrobniejszych detali. Efekt końcowy musi być zgodny z zamierzeniami. Tu nie ma miejsca na przypadek.
Stała Współpraca
W trakcie wielogodzinnych spotkań tworzą się relacje. Kiedy więc po burzach mózgów opada kurz i przychodzi czas na codzienne zadania, dajemy z siebie wszystko. Lubimy naszych klientów i nie zostawiamy ich samych. Dbamy o ich marki, angażujemy się i stajemy się częścią ich teamu.

