Stereoplan

Aleksandra Słowińska

Kinga Trzepla

 

 

Jesteśmy studiem kreatywnym z Krakowa. Specjalizujemy się w tworzeniu identyfikacji wizualnych, brandingu oraz grafiki użytkowej.

Działamy na rynku od ponad 8 lat.

 

 

 

 

Unikalne rozwiązania wizualne są dla nas równie ważne co stojąca za nimi strategia komunikacji. Poszukujemy interesujących, komunikujących emocje rozwiązań projektowych, opartych na wyrazistym koncepcie. Podczas realizacji zleceń czuwamy nad każdym etapem procesu; od koncepcji aż po wdrożenie.

 

 

 

 

 

Nasze kompetencje:

 

Strategia

 

analiza kontekstu i doradztwo
warsztaty briefingowe, warsztaty strategiczne

 

Identyfikacja

 

logo / redesign logo / standaryzacja logo / księga znaku
projektowanie/redesign identyfikacji wizualnej / brand manual
system informacji i oznaczeń w obrębie identyfikacji
opakowania

projektowanie materiałów reklamowych/informacyjnych / nadzór produkcji

oprawa wizerunkowa wydarzeń
systemy oznakowania przestrzeni / system informacji wizualnej dla budynków
projektowanie graficzne w przestrzeni

 

 

 

 

 

Webdesign

 

strony internetowe (UX / UI)
interfejsy aplikacji
landing page
reklama internetowa
banery animowane

 

Ilustracje

 

Ilustracje reklamowe, animowane, infografiki, storyboardy

 

Publikacje

 

projektowanie layoutu, skład, projekty okładek

projektowanie książek, magazynów, katalogów reklamowych

 

Outsoursing usług graficznych

 

stała obsługa w zakresie projektowania graficznego

 

 

Przez 10 lat działalności stworzyliśmy nasz własny styl pracy. Oferujemy nasze doświadczenie, indywidualne podejście, skupienie na każdym etapie procesu projektowego.

 

 

 

Strategia

 

Określamy wartości i emocje, które chcemy przekazać i szukamy wyrazistego pomysłu by to zrobić. Planujemy strategię komunikacji. Chcemy aby przekaz był spójny i wiarygodny.

 

Kreacja

 

Opowiadamy o wartościach językiem wizualnym. Barwa, kompozycja, forma, stylistyka, typografia są nośnikami informacji. Wierzymy, że inspiracje znajdują się we wszystkim czego doświadczamy. Szukamy nowych połączeń między nimi.

Analiza

 

Chcemy dowiedzieć się jak najwięcej o Twojej marce. Jaki ma potencjał, cele, jaki jest jej kontekst i specyfika branży? Do kogo chcemy dotrzeć z naszym komunikatem? Rozmawiamy, wypytujemy, organizujemy spotkania briefingowe, robimy research i burzę mózgów. Poznanie jest początkiem procesu.

 

Wdrożenie

 

Czuwamy nad naszymi projektami także na etapie wdrożenia. Pilnujemy najdrobniejszych detali. Efekt końcowy musi być zgodny z zamierzeniami. Tu nie ma miejsca na przypadek.

 

 

Stała Współpraca

 

W trakcie wielogodzinnych spotkań tworzą się relacje. Kiedy więc po burzach mózgów opada kurz i przychodzi czas na codzienne zadania, dajemy z siebie wszystko. Lubimy naszych klientów i nie zostawiamy ich samych. Dbamy o ich marki, angażujemy się i stajemy się częścią ich teamu.